سامانه ملی تبلیغات هوشمند، برمبنای رفتار کاربران و امکان مزایده بر روی لغات کلیدی جایگاه نمایش آگهیها را اولویتبندی میکند. برخی از امکانات ویژهی سیستم در فهرست زیر ارائه شدهاند:
- مدیریت لحظهای کمپینهای تبلیغاتی
- نمایش آگهی براساس اطلاعات زمینه
- امکان ایجاد آگهیهای تصویری (بنر) و متنی
- امکان اتصال به شبکه نمایش اینترنتی و تلویزیونهای اینترنتی
- امکان اتصال به خدمات جویشگر بومی
- نمایش آگهی مبتنی بر جویشگر نقشه
- اتصال به شبکههای اجتماعی (به منظور پوشش روش influencer marketing)