سامانه باشگاه مشتریان (مبتنی بر خدمت و کالا)
در این سامانه، مشتریان به گروه های مختلف دسته بندی می شوند و در هر دسته خدمات مختلف در اختیار آنها قرار می گیرد. مدیریت مالی مشتریان و ارتباط با مشتریان از دیگر بخش های سامانه است. هر مشتری حساب مجازی دارد و امکان افزایش و کاهش اعتبار حساب مجازی بصورت آنلاین و آفلاین وجود دارد. برخی از امکانات ویژهی سیستم در فهرست زیر ارائه شدهاند:
- امکان دسته بندی مشتریان بر اساس نوع عملکرد، جایگاه، تخصص و غیره
- تعریف انواع خدمات برای باشگاهها و پیگیری سفارشات هر مشتری بصورت تفکیکی
- مدیریت مالی مشتریان و ارتباط با مشتریان
- امکان افزایش و کاهش اعتبار حساب مجازی بصورت آنلاین و آفلاین
- امکان اتصال به پایانه پرداخت سامان، پارسیان، ملت
- ثبت تمامی خرید ها و استفاده از امتیازات
- امکان گزارشگیری از عملکرد کاربر، دسته، باشگاه، خدمات مصرفی، محصولات مصرفی
- تخصیص کدهای تخفیف (voucher) یکبارمصرف، چندبارمصرف، مختص دسته یا باشگاه خاص
سیستم مدیریت سفارشات و لاجستیک
سیستم مدیریت لاجستیک با پوشش زنجیرهی تامین تا مصرف، طراحی و پیاده سازی شده است. در این سیستم امکان تعریف خدمات، محصولات و انبارداری وجود دارد. مدیریت مشتریان شامل اطلاعات کامل هر مشتری و جزئیات سفارشات هر مشتری در سیستم قابل جستجو می باشند. برخی از امکانات ویژهی سیستم در فهرست زیر ارائه شدهاند:
- پوشش زنجیره تامین تا مصرف که به مشتری هدف ختم می شود
- امکان تعریف خدمات و محصولات
- امکان انبارداری متمرکز و توزیع شده
- مدیریت مشتریان شامل اطلاعات کامل هر مشتری و جزئیات خرید های هر مشتری
- جستجو بر اساس انواع فیلتر های تاریخ، زمان، نوع مشتری، نوع خرید و غیره
- مدیریت ارتباط با پایانههای پست داخلی و خارجی
- امکان ایجاد سرلیست (حواله) از فاکتورها و ویرایش حوالهجات ارسال
- گزارش گیری از وضعیت ارسال هر فاکتور
- امکان گزارشات “مالی و اداری” و همچنین گزارشات حجم سفارش و خرید
سیستم مدیریت فروشگاه زنجیرهای آنلاین (کیمیاگر)
با فروشگاهساز کیمیاگر، فروشگاه آنلاین خود را در کمتر از 72 ساعت راهاندازی کنید.
امکانات ویژه:
- پشتیبانی از ظاهر واکنش گرا
- مدیریت پرداخت و حمل و نقل
- مدیریت سفارشات
- مدیریت دستهها و محصولات
- مدیریت کاربران
- مدیریت اخبار و اطلاعرسانی
- مدیریت قالب و ظاهر فروشگاه
- امنیت و کارایی مناسب دادهی حجیم
- پشتیبانی از انواع روش های تخفیف
سیستم مدیریت املاک و مستغلات
سیستم جامع مدیریت املاک و مستغلات پوششی کامل بر تمامی نیازمندیهای کسب و کار مشاوران املاک و شرکت هایی است که مالکیت و فروش تعداد انبوهی ملک را بر عهده دارند. برخی از امکانات ویژهی سیستم در فهرست زیر ارائه شدهاند:
- پایش و یکپارچهسازی دادههای ورودی Data Import
- مدیریت فایلهای املاک File management
- گزارشگیری پیشرفته
- مدیریت آگهیهای همشهری، پیامک، دیوار و غیره
- مدیریت کاربران و سطح دسترسی کاربران
- مدیریت آژانس و سطوح مختلف مدیریتی
- مکاتبات اداری و اطلاعرسانی
- مدیریت نقشه شامل:نمایش نقشه، ثبت مکان تخصصی، جستجو جغرافیایی مکانهای تخصصی، آدرسیابی
- مدیریت مشاوران شامل:مشاهده فایلهای ملکی در محدوده جغرافیایی، امکان دسته بندی و برچسب گذاری بر املاک خود، امکان جستجوی ملک، تعیین تقویم و جلسه با مالک، امکان درج آگهی، مدیریت مالی، درخواست مرخصی و غیره