محصولات نرم‌افزاری هوشا

  1. خانه
  2. chevron_right
  3. محصولات نرم‌افزاری هوشا

سامانه باشگاه مشتریان (مبتنی بر خدمت و کالا)

 

در این سامانه، مشتریان به گروه های مختلف دسته بندی می شوند و در هر دسته خدمات مختلف در اختیار آنها قرار می گیرد. مدیریت مالی مشتریان و ارتباط با مشتریان از دیگر بخش های سامانه است. هر مشتری حساب مجازی دارد و امکان افزایش و کاهش اعتبار حساب مجازی بصورت آنلاین و آفلاین وجود دارد. برخی از امکانات ویژه‌ی سیستم در فهرست زیر ارائه شده‌اند:

  • امکان دسته بندی مشتریان بر اساس نوع عملکرد، جایگاه، تخصص و غیره
  • تعریف انواع خدمات برای باشگاه‌ها و پیگیری سفارشات هر مشتری بصورت تفکیکی
  • مدیریت مالی مشتریان و ارتباط با مشتریان
  • امکان افزایش و کاهش اعتبار حساب مجازی بصورت آنلاین و آفلاین
  • امکان اتصال به پایانه پرداخت سامان، پارسیان، ملت
  • ثبت تمامی خرید ها و استفاده از امتیازات
  • امکان گزارش‌گیری از عملکرد کاربر، دسته، باشگاه، خدمات مصرفی، محصولات مصرفی
  • تخصیص کدهای تخفیف (voucher) یکبارمصرف، چندبارمصرف، مختص دسته یا باشگاه خاص

سیستم مدیریت سفارشات و لاجستیک

 

سیستم مدیریت لاجستیک با پوشش زنجیره‌ی تامین تا مصرف، طراحی و پیاده سازی شده است. در این سیستم امکان تعریف خدمات، محصولات و انبارداری وجود دارد. مدیریت مشتریان شامل اطلاعات کامل هر مشتری و جزئیات سفارشات هر مشتری در سیستم قابل جستجو می باشند. برخی از امکانات ویژه‌ی سیستم در فهرست زیر ارائه شده‌اند:

  • پوشش زنجیره تامین تا مصرف که به مشتری هدف ختم می شود
  • امکان تعریف خدمات و محصولات
  • امکان انبارداری متمرکز و توزیع شده
  • مدیریت مشتریان شامل اطلاعات کامل هر مشتری و جزئیات خرید های هر مشتری
  • جستجو بر اساس انواع فیلتر های تاریخ، زمان، نوع مشتری، نوع خرید و غیره
  • مدیریت ارتباط با پایانه‌های پست داخلی و خارجی
  • امکان ایجاد سرلیست (حواله) از فاکتورها و ویرایش حواله‌جات ارسال
  • گزارش گیری از وضعیت ارسال هر فاکتور
  • امکان گزارشات “مالی و اداری” و همچنین گزارشات حجم سفارش و خرید

سیستم مدیریت فروشگاه زنجیره‌ای آنلاین (کیمیاگر)

با فروشگاه‌ساز کیمیاگر، فروشگاه آنلاین خود را در کمتر از 72 ساعت راه‌‌اندازی کنید.

امکانات ویژه:

  • پشتیبانی از ظاهر واکنش گرا
  • مدیریت پرداخت و حمل و نقل
  • مدیریت سفارشات
  • مدیریت دسته‌ها و محصولات
  • مدیریت کاربران
  • مدیریت اخبار و اطلاع‌رسانی
  • مدیریت قالب و ظاهر فروشگاه
  • امنیت و کارایی مناسب داده‌ی حجیم
  • پشتیبانی از انواع روش های تخفیف

سیستم مدیریت املاک و مستغلات

سیستم جامع مدیریت املاک و مستغلات پوششی کامل بر تمامی نیازمندیهای کسب و کار مشاوران املاک و شرکت هایی است که مالکیت و فروش تعداد انبوهی ملک را بر عهده دارند. برخی از امکانات ویژه‌ی سیستم در فهرست زیر ارائه شده‌اند:

  • پایش و یکپارچه‌سازی داده‌های ورودی Data Import
  • مدیریت فایل‌های املاک File management
  • گزارش‌گیری پیشرفته
  • مدیریت آگهی‌های همشهری، پیامک، دیوار و غیره
  • مدیریت کاربران و سطح دسترسی کاربران
  • مدیریت آژانس و سطوح مختلف مدیریتی
  • مکاتبات اداری و اطلاع‌رسانی
  • مدیریت نقشه شامل:نمایش نقشه، ثبت مکان تخصصی، جستجو جغرافیایی مکانهای تخصصی، آدرسیابی
  • مدیریت مشاوران شامل:مشاهده فایلهای ملکی در محدوده جغرافیایی، امکان دسته بندی و برچسب گذاری بر املاک خود، امکان جستجوی ملک، تعیین تقویم و جلسه با مالک، امکان درج آگهی، مدیریت مالی، درخواست مرخصی و غیره

سیستم مدیریت املاک تملیکی و مازار

  • مدیریت املاک و پروژه های ساختمانی و املاک مازاد، توافقی و تهاتری بدهکاران
  • گزارش‌گیری پیشرفته‌ی گرافیکی، دریافت خروج اکسل و فرمت‌های خاص (براساس درخواست)
  • داشبورد مدیریتی شامل گزارشات و پیام های مدیریتی و تجمیعی از پرونده ها، از کاربران، از فرآیندها
  • ارسال ایمیل و پیامک به کاربران سیستم و استفاده کنندگان اپلیکیشن
  • ارسال هشداد (alarm) و نوتیفیکیشن مبنی بر وقایع خاص
  • مدیریت کاربران، نقش ها و مدیریت پنل های مدیریتی مجزا
  • مدیریت نمایش ملک روی نقشه و ارائه تراکم ملک روی نقشه
  • اپلیکیشن موبایل نسخه آندروید مخصوص کارشناسان، کارگزاری ها و مدیران شعب و نمایندگان
  • مدیریت آدرس‌ها، نقشه و یافت خودکار نقطه جغرافیایی براساس آدرس
  • نمایش ملک ها، مزایده‌ها، و اطلاعات تکمیلی روی وب‌سایت
  • قابلیت جستجوی پیشرفته‌ی املاک، مزایده‌ها و غیره توسط کاربران نهایی (مشتریان)
  • مدیریت فرآیندها، فعالیت ها و تسک‌ها و وضعیت هر فرآیند در زمان اجرا
  • ارائه مخزن وب سرویس (API) جهت اتصال به دیگر سامانه‌ها
فهرست